10 november -19 Liten hÄnglatös...

.... som jag färglade på en av våra onsdagsträffar.
Nu gällde det att hitta lämpliga  matchande papper....
 
 
Hittade spillpapper från ett gammalt vinterblock
från BoBunny som jag tyckte passade.
Kompletterade med vinröd cardstock
som jag stansade med scalloped dies,
den under mönsterpapperen med Cherry Lynns
Stacker Nesting Dies XL2 Square Scalloped.
Den bakom motivet är en Spellbindersdie.
Stjärnan kommer från en stor påse stjärnor
köpt på DollarStore.
Åsas lilla julpoststämpel fick också vara med.
 
 
Som vanligt använe jag distanskuddar
mellan de olika papperslagren
och glittrade med Sakura Gelly Rollpennan #700.
 
 
Insidan fick kant av "spillet" som blev över
när jag stansade kanten till framsidan.
Stansade ett ovalt hål med en die från 
 Nellie's multi frames MFD 087.
Den ger så fin prickkant både runt hålet
och den utstansade ovalen.
 
 
Baksidan.
Inget kuvert till det här spillpapperskortet.
 
Mer imorgon - nu till sängs!
Sov gott! Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Söt stämpel som du färglagt så fint och härliga färger på kortet. Kram

Svar: Tusen tack! <3Kram!!
MormorMargareta

2019-11-13 @ 20:34:51
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0