30 november -19 Spillpappersjul...

.... är väl också jul!?!
 
 
Enkelt kort med kvadrater av spill av olika mönsterpapper
med craftpapper som bas.
En julstjärna , som jag penslat med
Wink of Stella, för lite glitter
och några små halvpärlor
är de enda dekorationerna.
Eftersom det står God Jul på en av spillbitarna
stansade jag inte ut nån julhälsning ;-)
 
 
Distanskuddar både under de bruna cs-kvadraterna
och mönsterpapperen ger struktur åt kortet.
 
 
Insidan fick också ett par julstjärnor
och en av mina äldsta julstämplar.
 
 
Kvadrater på baksidan också.
Köpekuvert till det här spillpapperskortet.
Har inte bestämt mig än om det blir 
craftkuvert eller rött kuvert - vad tycker du?
 
Solig härlig dag idag också
med fin vit snö!
Älskar att promenera i sånt här väder!!
Köpte broddar så jag slipper halka.
 
Var rädd om dig du med!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Rött kuvert! Läckert med fyrkanterna, blev riktigt snyggt! Kram

Svar: Tack för att du gläder mig med en kommentar! Kram!
MormorMargareta

2019-12-01 @ 20:50:31
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0