7 november -19 Julgranar och ränder...

....  som passade ihop hittade jag i spillpappershögen.
De inspirerade till det här kortet:
 
 
Tror att de här spillpapperen är från samma serie,
eftersom de passade så bra ihop.
Gissar att de är från BoBunny ;-)
God Jul-dien är från Gummiapan.
Jag har monterat den på en cirkel med hjärtan
som är stansad med en Spellbinderdie.
 
 
Lite distanskuddar förstås mellan papperslagren,
min älsklingspenna Sakura Gelly Roll #700
har jag använt för att glittra runt kanterna.
 
 
Insidan fick dekor av spillbitar,
som jag tyckte passade färgmässigt.
(Kanske det är från samma serie det också)
Dolde ett hål med en liten gran
och dekorerade med en bit band
av det som jag använt till rosetten på framsidan.
God Jul-stämpeln är en riktigt gammal klosstämpel,
en av de första jag köpte för ca 10 år sen.
 
 
En liten bit granpapper fanns kvar
som jag använde på baksidan.
 
Inget matchande kuvert idag
eftersom detta är ett spillpapperskort.
 
Hoppas du fått lite julinspiration!
Det kommer mera.....
Välkommen åter!
Ha det gott!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt när man hittar papper som passar ihop så himla bra i färgerna. Väldigt fint. Kram

Svar: Tack! Ja, ibland har man tur och hittar precis det man behöver i sina gömmor.
MormorMargareta

2019-11-13 @ 20:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0