14 oktober -19 Liten tös.....

....  med gröna fingrar
kommer och gratulerar.
 
 
Motivet fanns på mönsterpapperet
och var så sött att jag inte kunde motstå det.
Här har jag använt båda sidorna av mönsterpapperet.
De blå kanterna är stansade med dies
ur Crea Nest Lies XXL-set med dies,
både kvadratisk och rektangulär.
 
 
Jag har använt körsbärsblommor i matchande färger
och distanskuddar när jag monterade papperslagren.
 
 
Rutiga sidan av papperet
har jag använt till kuvertet.
 
 
Till insidan använde jag också
den rutiga sidan med ett litet fågelmönster.
Den blå kanten är det som blev kvar
när jag stansat kanterna till framsidan.
Så bra att kunna få användning för den.
 
 
Enkel baksida med den andra sidan av papperet
och en blå ram till min namnetikett
stansad med die ur samma serie.
 
 
Kort och kuvert till sist.
Behövde verkligen fylla på högen med grattiskort.
 
Hoppas du haft en fin dag.
Här hade yr.no lovat regn
men levererade sol,
så jag hann en hel del utejobb
och en utflykt i den vackra höstdagen.
Härligt!
Älskar hösten - så pollenfri!!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så söt bild och så fint med pappren lite på sniskan. Gör kortet lite mer levande =) Körbärsblommor är så fint. Ha en skön helg! Kram

Svar: Tack och kram tillbaka! <3
MormorMargareta

2019-10-18 @ 20:27:27
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0