21 oktober -19 Håll igång....

.... på gym eller med yoga.
De här söta grodorna har en av mina scrapvänner
i gänget som träffas på onsdagarna.
Tack Sussi för att jag fick låna!
 
 
Lite grönmönstrat spillpapper
och blomspetsband hittade jag i mina gömmor.
Stansade en vinpelrad och klippta av en lagom längd.
 
 
"happy" är stansat med en die från Hero Arts,
dels i gront papper,
dels i foam för att få höjd.
Sen klistrade jag ihop dem 
och la Glossy Accent på - det är det
som glänser så fint.
 
 
Insidan fick det som var kvar av vimplarna
och en lång rad blommor.
Skrivytan är som ofta hos mig ett hål
som jag stansat i det gröna papperet
med en die från Nellie's Multi Frames,
som ger en fin prickrand även runt hålet.
 
 
Baksidan blir sista bilden för idag,
eftersom det här kortet inte har något
matchande kuvert.
 
I det höstrusk vi haft de senaste dagarna
tyckte jag att det här härligt gröna kortet
gav en liten "skjuts"!
 
Nu har jag börjat öka takten på "julkortsproduktionen"
för att hinna få klart alla jag behöver.
Det brukar accellerera ända fram till jul.
Var en sväng till Åsa ikväll
och stämplade några julhÄnglar från -05.
De där gamla hÄnglarna är mina absoluta favoriter!
 
Mörkt och kallt ikväll - nu kryper jag ner i sängen!
God natt! Sov gott!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är perfekt med scrapvänner som kan låna ut lite motiv och ge en inspiration. Dessutom blir det en trevlig pratstund. Nu har jag också bokat mig till Avestaträffen i maj och hoppas få massor med inspiration då.

Svar: Ja, scrapvänner är bra att ha på många sätt! <3 Vi är några "tanter" som träffas på onsdagskvällarna - jättemysigt!Kul att du kommer till Avesta i vår! Det brukar vara såå roligt - både pyssel och shopping. Ska bli roligt att träffa dig - du får hojta om jag inte känner igen dig ;-)
MormorMargareta

2019-10-22 @ 06:58:36
URL: http://bredbergs.se
Postat av: Maria

Här bjuds det på lite vårkänsla i höstrusket, härligt! Det är upplyftande =) kram

2019-11-03 @ 21:09:16
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0