25 oktober -19 hÄngla med gran....

.... som hon hittat i granskogen -
eller är det en julgransplantering tro?!?
 
 
Jättesöt är hon i alla fall - och en av
de riktigt gamla..... love it!!
Jag tog mig ju för att färglägga
utan att först välja mönsterpapper i onsdags,
så nu får vi se hur det går....
Här blev jag i alla fall nöjd
med den fina spillbiten med granar
som jag hittade i gömmorna.
Motivet är stansat med die
från  Nellie's Multi Frames
och det lilla hjärtat med en gammal die
från Provo Craft - vet inte
om den går att få tag i nu.
 
 
Lite distanskuddar idag med
och röda halvpärlor fick vara med också.
 
 
Lite av granpapperet fanns kvar
även till insidan liksom
ett "omvänt" hjärta och
textstämpel från Reprint.
 
 
Baksidan
 
 
Eftersom granpapperet var en spillbit
fanns det ju inte tillräckligt för ett kuvert,
så det fick bli ett rött köpekuvert idag.
 
Nu ligger tre till julkort i "pipelinen"
och fler lär det bli,
så kika gärna in igen
om du vill ha julkortsinspiration"!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Blev ju jättefint med det granpappret till den stämpeln, passar perfekt! Roligt när man får till det så bra =) kram

Svar: Tusen tack! Så kul att leka lite!! <3
MormorMargareta

2019-11-03 @ 21:01:57
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0