9 oktober -19 Solsken och värme....

.... har man verkligen längtat efter
de här sista veckorna
och om man dessutom inte är frisk
så behöver man nog "extra allt"
av den varan - plus en krya-på-dig-hälsning.
 
 
En god vän behövde det här kortet
kände jag på mig.
Härligt solgult papper från BoBunny,
lika solgula blommor
och en härligt orange organzarosett
fick det bli på det här kortet.
 
Krya på dig är stansat med dies från Crea Lies.
Min älsklingspenna Sakura Gelly Roll #700
har jag använt runt kanten på mönsterpapperet.
Det syns ovanligt bra på det här fotot.
I hörnen använde jag den konkava hörnstansen
från ek success - gillar den!
 
 
Kuvertet lite mer "gråmulet" - men snyggt i alla fall.
Det är faktiskt ur samma papper som det på framsidan.
 
 
På insidan gjorde jag ett hål att skriva i
med en die från Nellie's Multi Frames
och stämplade en lämplig stämpel i hålet.
 
 
Enkel baksida
 
 
Nu när jag vet att kortet äntligen kommit fram
(den här gången har postnord varit verklig snigelpost :(  )
så kan jag visa dem här.
 
Tack och lov har vi lite bättre väder
och temperatur nu.
Höststädar trädgården och promenerar
under vackra gyllene lönnar - härligt!
Ha det bra!
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Detta kort blir man verkligen glad av med sina härliga färger. Får en att tänka på våren och längta dit. Kram

Svar: Tack, tack, tack!nog är våren vacker - en som pollenallergiker gillar jag faktiskt hösten bättre - och vintern - och stegrar mig alltid lite när våren är i antågande. Inte kul med rinnsnuva och andnöd....
Kram!
MormorMargareta

2019-10-18 @ 20:38:33
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0