23 april -20 Vackra blommor....

.... kom i ett kuvert i brevlådan
för ett tag sen.
Det var en av mina rara scrapvänner,
som presentade mig med dem
och de kom verkligen till stor glädje!
Jag har ju först varit dunderförkyld
i många veckor och det avlöstes sen
av coronakarantän för oss som gamlingar ;-)
 
Idag kommer ett kort med den första vackra blomman:
 
 
Rosa och grönt hör ju till
mina favoritkombon - speciell på våren.
Grattiskort är ju alltid bra att ha,
så det belv ett sånt idag.
Mönsterpapperen är ur min spillpappershög
och är valda utifrån blommans färgskala.
Fjärilen är stansad med en punch
från Martha Stewart
och bladet med en die från Cherry Lynn:
B118, pair of Fern.
 
 
Visst är blomman ljuvlig!!
Tusen tack min vän - det kommer flera kort
med dina vackra blommor!!
Grattis är stansat med en die
från Gummiapan.
 
 
Insidan med vimplar av spillpapper,
en liten Martha Stewart-fjäril
och en textstämpel från Jessink.
 
 
Baksidan blev enkel
också med dekor av spillpapper
och förstås min namnetikett,
som är utskriven på datorn.
 
Till det här spillpapperskortet
blir det förstås ett vanligt köpekuvert.
 
Fortsätter vara "distanserad"
och just nu också i "pollenhusarrest".
Lite tråkigt - och som det låter
dröjer det innan vi får umgås som vanligt igen.
Två efterlängtade scrapträffar
har blivit inställda nu i vår - så tråkigt!
Längtar efter att få träffa alla mina goa scrapvänner!!
 
Ha det gott och var rädd om dig!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så roligt med oväntade presenter! Blomman var jättefin! Smart att sätta vimplarna på så insidan och så skriver man direkt på kortbasen. Ytterligare ett sätt att få användning av spillpapper =) kram

Svar: Ja, visst är det roligt med presenter - och bra med spillanvändning ;-)Tack för ditt besök och att du lämnar rara kommentarer! Kram!!
MormorMargareta

2020-04-27 @ 21:14:58
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0