26 augusti -20 Spillbitar...

.... har jag lekt med några kvällar.
Jag fick ett par plastfickor med spillbitar
av en vän häromsistens
och då tickar inspirationen igång för mig.
 
 
Jag har gjort ett gäng bokmärken.
Såg någon som gjort såna på fb
(minns inte vem tyvärr)
och har väl visat något här förut.
De behöver ju bli platta
för att fungera i boken,
men då blir ju olika mönsterpapper
en chans att få variation.
 
Åsas fina poststämpel 
med Varma tankar
passade bra, tyckte jag.
 
De pyttesmå fjärilarna högst upp
är stansad med en punch
från Martha Stewart,
som ger alla tre fjärilarna.
 
 
Baksidan fick en söt stämpel
med en läsande uggla,
som jag lånat av en scrapvän.
Texten är ett citat av Falstaff Fakir
och jag har textat den själv.
 
Blomkanten nertill är stansad
med en kantstans från ek-success.
 
Bjuder på ett par bokmärken till:
 
 
Här har jag använt en die
som ger en tag med 
stitched kant.
Tycker att det blir lite väl litet.
 
 
Ett i bara svart, vitt och silver.
Älskade de söta små fåglarna.
En spillbit av spets längst ner.
 
Allt för idag!
Nu ska jag läsa i min bok
innan jag somnar - god natt!!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Spillbitar passar ju perfekt till bokmärken, och så fina de blev. Du kombinerar ihop de olika mönsterpappren riktigt fint =) kram

Svar: Kul med nya idéer för mina spillpapper.Kram! <3
MormorMargareta

2020-08-31 @ 19:45:57
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0