11 december -20 Snöfynd i en låda....

... tänk att de inte smält!!
De här snöstjärnorna har legat där länge:
 
 
Letade i spillådan
för att hitta lämpliga papper
och fann dessa.
Julhälsningen är stamplad med en gammal stämpel
monterad på träkloss.
 
 
Den fina snöstjärneraden
kommer frånSnipArt, ett polskt bolag,
men den är nog köpt hos Engströms, tror jag.
Såå läcker - blev så glad när jag hittade den!
Det är inte klokt vad som finns i mina gömmor!
 
 
Insidan fick bli så här,
med den turkosblå cardstocken
och en liten remsa, som fanns kvar
ev spillbiten på framsidan,
stämplad med små bruna snöstjärnor.
Ville ha olika brun nyans på dem,
så jag stämplade jag två gånger 
när jag färgat in stämpeln.
Den första gången blev alltså mörkare brun
och den andra lite blekare.
 
Skrivytan är utstansad
med en die från Sizzix,
som så bra matchar hörnen
jag stansat med hörnstans från ek-success.
 
Vit linje med poskapenna
och glittrig med Sakura Gelly Roll
clear star #700.
 
 
Baksidan fick en annan bit ur spillådan
under min namnetikett.
 
Off White kortstomme idag
med tillhörande kuvert,
men det visar jag inte...
 
Gråvädret fortsätter, även om vi fick
några flingor blötsnö i kväll.
Det enda positiva jag kan hitta på
att säga om vädret
är att det inte är halt ;-)
Fortsätter våra promenader i alla fall
i ur och skur!
 
Var rädd om dig!
Distanskram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, så fint! Den texten är så himla fin och snöstjärnorna är ju bara helt underbara! Du har lyckats välja bra papper som kompleterade dem. Kram

Svar: STORT TACK!!Kram! <3
MormorMargareta

2020-12-13 @ 16:21:42
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0