19 december -20 En liten pingvin...

... stiger ut bland många.
 
 
Den söta pingvinen och texten
kommer från Jess Ink - love it!
Hittade så en spillbit med massor
av pingviner och massor av glittrig is,
som jag tyckte passade till.
De har "legat till sig" i en plastmapp
ett bra tag och väntat på resten.
 
Bestämde mig till sist för matchande turkos cs
och en röd kant stansad med
die från Craft Emotions:
Open Squares scaloped XL.
Eftersom den är ganska liten
lät jag den turkos papperet
sticka ut runt om.
 
 
En ustansad stjärna (die från Nellie's Multi Frames MFD 061)
och snöstjärnor i tre olika storlekar
från Penny Black fick pryda kortet.
Alla stjärnorna är glittrade med Stickles stlver star
men det går inte fram så bra på fotot.
 
 
Insidan fick kant av spillet
efter att jag stansat framsidans röda kant.
Mönsterpapperets sista lilla bit
sparade jag till baksidan,
så här fick det turkosa duga.
 
Textstämpel från Jess Ink,
silverstjärna ur den jättepåse
Åsa köpte på Dollar Store en midsommar,
en Penny Black-snöstjärna
och tre stansade med Martha Stewarts punch.
 
 
Baksidan fick sex av de söta små pingvinerna
under min namnetikett.
 
 
Visst matchar det med rött kuvert?!?
 
Allt för idag!
Var rädd om dig!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt liten pingvin och mönsterpappret med pingvinerna känner jag igen från ett pappersblock jag med har =) Så söta! Vackra snöstjärnor och fint med allt glitter. Hoppas det blev bättre med yrseln. Och att ni haft en fin jul. kram

Svar: Tack rara du! Ja julen blev fin trots allt! Hoppas ni också haft fina helger!!Yrseln bättre men hörseln borta på vänster öra, där det bara susar och piper...
Hoppas få hjälp när läkarna kommer åter efter sina semestrar.
Kram!
MormorMargareta

2020-12-26 @ 21:11:20
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0