14 februari -20 Alla Hjärtans Dag....

... och en hjärtlig hälsning till alla bloggbesökare!
 
 
Du kan ju också få ta åt dig lite
av kortet som Åsa fick idag,
med den goa lilla nallen från Lily of the Valley,
som bär på ett STORT hjärta.
Jag har slösat med glitterpennan
(Sakura Gelly Roll Clear star #700)
på motivet och runt papperen
och dessutom glittrat det bruna hjärtat
med Wink of Stella clear.
Så bra att kortstommarna från Kristinas
även fins i off white - det passade
bättre idag tyckte jag,
 
 
En liten rosbukett i hörnet
för att matcha nallens ros
och så rosor på mönsterpapperet,
som är ett gammalt favoritpapper
ur mina gömmor.
Den fina textstämpeln från Jess Ink
passade precis i min ovala punch
med tillhörande scalloped till kanten.
 
 
Jag har slösat papper idag
och använt två hela papper,
så idag slapp jag skarva!!
Även den här texter är från Jess Ink.
Utstansat hjärtehål som skrivyta.
 
 
Rosenkuvert till Åsas kort idag.
 
 
Baksidan
 
 
Kortet och kuvertet till sist.
Hoppas du haft en fin Alla Hjärtans Dag
och får känna dig älskad av nära, kära och vänner!
Det gör jag, även om jag tillbringar dagen
tillsammans med min dunderförkylning,
som jag inte älskar alls ;-)
Kjell passar upp mig lite på avstånd...
 
Host och nys - tur att det inte smittar genom fiberrymden!!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Oh, vilket fint kort du gjort till Åsa och oss som kikar in på bloggen. Tack så mycket! Fint färglagt som alltid och fina papper och texter.
Krya på dig från förkylningen!
Kram Britt

Svar: Tack för rar kommentar - förkylningen fortsätter!! Kram!
MormorMargareta

2020-02-14 @ 21:10:53
Postat av: Åsa

Tack för det superfina kortet. Krya på dig! Älskar dig ❤️❤️❤️

Svar: Love you too! <3
MormorMargareta

2020-02-14 @ 21:34:56
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Maria

Åh, den nallen är ju bara så söt! Har införskaffat mig min första digistämpel med den nallen nyligen. Kram

Svar: Ja, den är verkligen en favorit! Såg just att jag använde den förra Alla Hjärtans Dag också! Kram!
MormorMargareta

2020-02-17 @ 18:27:38
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0