16 februari -20 Nu är julkortsverkstan öppen igen....

.... efter att varit stängd ett par veckor
p g a Stockholmsresa och dunderförkylningen,
som ju fortfarande är kvar,
men inte lika ilsken som först.
Får försöka "jobba ikapp"
med mina "ett julkort i veckan" ;-)
 
 
Har pysslat ihop ett par enkla julkort.
Här kommer det första.
Har använt gamla julpapper från Panduro.
Vad jag använt och hur jag gjort
ser du nog - är lite för trött och matt
för att skriva allt.
Fråga om du undrar över nåt!
 
 
Färdigköpta blommor och blad
och distanskuddar här och där.
 
 
Insidan med "hjärtehål" att skriva i,
julstämpel från Reprint
och grå halvpärlor.
 
 
Kuvert av ett annat gråmönstrat papper
ur samma Pandurojulblock.
 
 
Baksidan med en spillbit av kuvertpapperet.
 
 
Kortet med sitt kuvert.
Hostar hackar och har feber - bläää -
att det inte ger sig!!
 
Hoppas du mår bra och haft en fin helg!
Kul att du tittade in till mig!
Välkommen igen - det kommer mera!!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Väldigt fin text med stjärnor och kul att vara igång med julkorten igen. Roligt med resa också förstås. Krya på dig! Kram

Svar: Tack rara Du! <3Förkylningen fortsätter i oförminskad styrka :(
Kram!
MormorMargareta

2020-02-17 @ 18:29:34
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0