19februari -20 "Pensionsgrattis"....

..... till en scrapvän,
som räknat ner dagarna,
tills hon skulle bli "friborgare"
som vi andra i vårt lilla onsdagsgäng.
 
 
Hittade ett papper i mina gömmor
med ett motiv som jag tycker ger känslan
av den frihet jag tror hon längtat efter ;-)
Texten är namnet på just detta papper,
som jag tyckte passade som text.
Papperet är från Marion Smith Design:
Nirvana heter setet,
fråga mig inte var jag fick tag i dem,
för jag har ingen aning ;-)
 
Stjärtstansen i hörnen
och en kantstans från ek-success
i nederkanten av motivet.
Satte ett gallerband från USA
bakom motivet och
en hoper stjärnor runt ballongen.
Stjärnorna är "spill" från tidigare kort,
jag är ju en "ekorre" som spar....
Glittrade den med Stickles,
motivet med Sakura Gelly Roll clear star #700
och satte på lite bling.
 
 
Insidan fick lite spetsblommor
och en bra textstämpel.
Grattis på liten tag som
är stamplad och utstansad med 
ett set vi fick på Avestaträffen - TACK!
 
 
Kuvertet
 
 
Baksidan
 
 
Kortet och kuvertet till sist som vanligt.
 
Fy för denna förkylning!!
Den verkar aldrig ta slut....
Orkar inget - har inte lust med något,
inte ens att göra kort :(
Imorgon måste jag ändå ta mig ner och göra ett
till älskade barnbarnet Matilda,
som fyller 24 år då.
Tack och lov fixade jag present
innan jag blev sjuk.
 
Hoppas verkligen du slipper detta elände!
Det lär ju inte smitta genom cyberrymden
i alla fall...
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Fint med luftballongen och stjärnorna. Fint att fira in pensionen =) kram

Svar: Tack för rar kommentar Maria! <3 Kram!!
MormorMargareta

2020-02-23 @ 20:39:33
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0