28 februari -20 Mariadagen....

.... är det ju idag,
så GRATTIS till alla Marior
och förstås allra mest till de två
jag har i min familj:
Åsa Maria och Mikaela Maria!
 
 
Här är kortet som Åsa Maria fick idag.
Du får gärna "ta åt dig" av det du med
om du har namnsdag idag!
 
Gillar min nya kantdie, men den hade gärna
fått vara ett knäpp större för mig.
Nu löser jag det ofta, liksom här,
med en "matta" bakom den.
Idag fick den fina lila blomman
och bandet med sländor
vara tillräckligt som motiv.
Bladen är stansade
med en gammal die från Magnolia.
Grattisdien kommer från Rox stamps.
 
 
Som vanligt har jag monterat
de olika lagren med distanskuddar
och glittrat med min älsklingspenna:
Sakura Gelly Roll clear star #700.
På texten har jag också använt 
Glossy Accent.
 
 
Insidan med några platta blommor.
Textstämpeln kommer från Jess Ink.
 
 
Idag blev det ett riktigt fint kuvert
tycker jag - vackert "kuvertpapper"!
 
 
Baksida med fler sländor
 
 
 Så här blev då kortet med sitt kuvert idag.
Tror att Åsa gillade det.
Mickans får du se om du tittar in
en annan dag.
 
Ha nu en fin helg!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Väldigt fint kort och kuvert och läcker blomma med blad! Tror minsann jag med köpt den dien, men bara testat den en gång. Blev väldigt fint =) kram

Svar: Tack rara Maria! Har varit sjuk såå länge och inte varit här inne på "evigheter" - förlåt att jag inte svarat!
Kram!!
MormorMargareta

2020-03-02 @ 18:50:04
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0