14 januari -20 Vimplar, vimplar...

.... även detta år!
 
 
Spillpapper på dagens kort.
Några av spillbitarna var ganska små
men man kan ju dölja det som saknas
bakom en cirkel eller hur!?
Kramdien är ny - köpt hos Gummiapan - tror
att det kommer att bli en favorit!
 
 
Vimplarna har jag som vanligt böjt flikarna på
för att skapa lite "fladder".
Idag är bara cirkeln monterad med distanskuddar.
 
 
En av spillbitarna var större
och jag kunde göra ett kuvert.
 
 
Insidan fick en fin textstämpel i hörnet,
som kommer från JessInk.
Om du vill se och kanske köpa så klicka HÄR.
Blommorna är stansade ur små spillbitar
med en punch från Flower punch.
De fina bruna swirlarna har jag fått av Åsa.
Den konkava hörnstansen från ek-success
har jag använt i hörnen.
 
 
Lite papper fanns kvar till baksidan.
 
 
Ja det var allt för idag när jag nu visar
kort och kuvert.
Hoppas det kommit fram till en vän
som jag tyckte verkligen behövde en kram!
 
Kram till dig också
och tack för att bu besökte min blogg!
Välkommen åter!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka härliga färger och vimpelbitar, stora och små, är perfekta att göra av spillbitar =) Så snyggt kort och kram-diencuten gjorde pricken över i:et. Kram

Svar: Tack min vän! <3 Kram!
MormorMargareta

2020-01-17 @ 19:29:59
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Åsa

Ett helt underbart fint vimpelkort.

Svar: Tack rara Åsa! <3
MormorMargareta

2020-01-17 @ 22:00:38
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0