20 januari -20 Veckans julkort....

.... vecka 3 - lite för sent.
 
 
Gråväder "inspirerade" till detta julkort.
Stjärnpapperet är ur ett gammalt Panduroblock
och bilden fanns på ett mönsterpapper
som jag använt till julkort förut - så detta
är alltså en spillbit.
Vit kortstomme, silverpapper som kant
och sen en smal vit kant under mönsterpapperet.
Glittriga stjärnor från Panduro,
snöstjärnor stansade med Martha Stewartpunch
Glacial Snowflake och bling fick dekorera.
 
 
Jag glittrade snöstjärnorna och motivkanten
med Stickles Stardust.
En del distanskuddar gick förstås åt
vid monteringen av de olika papperslagren.
God Jul stansade jag med en die från Gummiapan
två gånger, för att få det tjockare
och glittrade sen med Stickles.
 
 
Insidan med en fin textstämpel 
från JessInk.
 
 
Stjärnkuvert idag.
 
 
Baksida med silverglitter.
 
 
Kortet och kuvertet till sist.
 
Roligt att du kikade in till mig - välkommen åter!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Fin bild på tjäderfåglarna och fint att det går i lite dova toner. Man får tankarna på lite dimma uppe i bergen =) Väldigt fint stjärnpapper. Kram

Svar: Tack - ja visst var den fin den bilden, som fanns på ett mönsterpapper (spillbit nu). Blev så glad när jag hittade stjärnpapperet, som passade till.Kram! <3
MormorMargareta

2020-01-23 @ 20:09:11
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0