21 januari -20 Flytthjälp....

.... av några små vänner
fick en god vän som just flyttat.
 
 
De här söta vännerna är från Lily of the Valley
och bor i en av mina stämpellådor.
Nu fick de hjälpa till i flytten, som synes ;-)
 
 
Färglade i pastelltoner för att matcha mönsterpapperet.
 Använde Distress Markers, som vanligt
och drog ut färgen med vattenpensel.
 
 
Blommorna fick också gå i färg med papperet.
Distanskuddar mella de olika papperslagren,
som vanligt och glitter med Sakura-pennan
GellyRoll Clear star.
 
 
Insidan med en fin textstämpel
från RoxStamps: Stamp 074.
 
 
Kuvertet
 
 
Baksidans papper stansade jag med "stjärtstansen"
i hörnen och en scallopedpunch
under min namnetikett, som oftast.
 
 
Kort och kuvert - slut för idag!
Vet att kortet kommit fram till min vän.
 
Välkommen åter!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt stämpel och så fint färglagt! Härliga vårfärger och så härlig textstämpel på insidan. Ha de fint! Kram

Svar: Tack rara Maria för besöket! <3 Kram!
MormorMargareta

2020-01-23 @ 20:07:13
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0