26 januari -20 Kutande kotte....

..... hastar för att hinna fram
med rosenbuktten till födelsedagsbarnet.
 
 
Ytterligare "retromönstrade" papper dök upp
i mina minst sagt gigantiska pappershögar
och inspirerade till detta kort.
En go liten igekott ilar med rosor och handväska
för att gratulera.
Hoppas den hinner fram!
Färglagd med Distress Markers
för att matcha mönsterpapperet.
Grattis stansat med die från Gummiapan.
Hittade några "hattpinnar" också i matchande färg.
 
 
Virade en bukett med knoppar och rosor.
Hörnen är stansade med
en konkav hörnstans från ek-success.
Den lilla fjärilen är stansad med en punch
från Martha Stewart.
Som du ser har jag dragit glitterstreck
runt mönsterpapperen och även glittrat i motivet
(men det syns inte lika bra på fotona)
med Sakura Gelly Roll Clear Star,
min älsklingspenna.
 
 
Insidan fick en fin grattishälsning
stämplad i brunt med Versa Fine.
Stämpeln kommer från Jess Inks grattisset.
Några små retroblommor fick också pryda.
 
 
Kanske ett väl häftigt kuvert,
men håll med om att både brevbäraren
och adressaten nog kommer att
dra på munnen;-)
 
 
Enkel baksida
 
 
Till sist kort och kuvert.
 
Hoppas du också haft en trevlig helg!
Nu ser jag fram mot en ny vecka
med nya möjligheter.
 
Välkommen åter!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt med mycket färg, det blir man glad av. Söt igelkott 🙂 Kram

Svar: Tack min vän! <3 Kram!
MormorMargareta

2020-01-27 @ 05:49:17
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0