31 januari -20 Skynda, skynda....

..... så kanske jag hinner fram
med alla paketen till Monikas födelsedag...
 
 
Lilla goa igelkotten ilar - färglagd med Distress Markers.
"Kottarna" kommer ju från Penny Back
(jag har en STOR samling)
Har använt min nya fina kantdie
Craft Emotions Die Squares Scalop XL.
Ett gammalt favoritpapper, mycket klappat,
i turkos och gulgrönt fick "sätta livet till" idag.
Det utstansade GRATTIS fick Glossy Accent.
 
 
Blommor ur mina gömmor i färg med papperet.
Distanskuddar mellan papperslagren förstås.
Det gulgröna småprickiga papperet,
som matchar så bra fanns i min spillpappershög.
 
 
Insidan blev så här,
med blommor och blader
och en fin textstämpel från Jess Ink.
Blommorna är stansade och embossade med Flower punch
men var bladslingan kommer från
har jag ingen aning om - den bara låg där färdig i rätt färg...
 
 
Visst är det ett läckert papper!?!
Nu har jag klappat det färdigt ;-)
 
 
Enkel baksida
 
 
Ja, jag tror att lille Kotte hann fram till födelsedagsbarnet.
Här är han med sina paket
och så kuvertet förstås!
 
Nu stundar helgen!
Härligt!!
Välkommen åter - fler kort finns att visa.
Ha en fin helg!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, de är ju så söta, kottarna. Förstår att du skaffat dig flera olika 😊 Härliga, starka färger på kortet, det blir man glad av. Kram

Svar: Tack Maria - ja jag gillar verkligen mina kottar - har en hel hylla full med träklossmonterade och så några till.... ;-) Ja jag är väl lite knasig!!Kram!
MormorMargareta

2020-02-02 @ 21:05:41
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0