21 mars -20 En japansk kattälskare....

.... ska få detta beställningskort.
Hoppas hon, som har flera fina katter,
gillar även dessa!
 
 
Som tur var hittade jag kattstämplar
i en scraptidning.
Svårt att färglägga päls så det blev bra
tyckte jag, men efter några försök
med Distress Markers och vattenpensel
blev det så här.
Jag har också glittrat lite med älsklingspennan
Sakura Gelly Roll clear star #700.
 
Jag har använt dies från Cherry Lynn,
Spellbinders och Nellies multi frames.
 
 
Jag har som vanligt monterat 
de olika papperslagren med distanskuddar
för att få lite "struktur" på kortet.
Blommor och bling fick ockå vara med
och hjärteband över pappersskarvarna.
 
 
Insidan fick också en liten kisse
och en födelsedagshälsning
stansad med Sentiments.
Plats att skriva på finns också.
 
 
På baksidan har en kisse tassat under namnetiketten ;-)
Den embossingfoldern fanns också med
i scraptidningen.
 
 
Det blommiga mönsterpapperet
gav ett fint kuvert också.
 
 
Här är då kortet med sitt kuvert till sist.
Birgitta som beställde kortet
blev i alla fall nöjd.
Hoppas hennes japanska vän Kikuko
också tycker om sitt kort!
 
Solig härlig promenad idag,
även om vindarna var kalla.
Njuter av att vi i alla fall får gå ut
i dessa coronaisoleringens tid.
 
Ha det gott och var rädd om dig!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Rosa A

Underbart kort Margareta! Så söta kissemissar ❤ kram från Rosa

Svar: Tack rara Rosa! <3 Det var en utmaning att måla pälsdjur ;-) Inte så nöjd - måste träna mycket mer - men nu var det ju en beställning som måste bli klar och jag var i lite tidsnöd p g a min jättelånga förkylning som golvade mig så rejält.Kram! När denna eländiga coronatid är över måste vi träffas!!
MormorMargareta

2020-03-22 @ 14:05:10
URL: http://scraprosa.blogg.se
Postat av: Maria

Vilka söta katter! Klart hon måste blivit nöjd, även mottagaren 😊 kram

Svar: Tack rara du! Svårt att färglägga päls tyckte jag!! ;-) Kram!
MormorMargareta

2020-03-23 @ 16:39:30
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0