24 mars -20 En liten prinsessa....

.... kom till världen.
Mamman är min guddotter
och här är kortet jag skickade till henne.
 
 
Den här söta lilla babyn kommer från Mo Maning
och jag har färglagt med Distress Markers
och vattenpensel.
Mönsterpapper i mjuka toner
ur min spillpapperssamling
passade bra till, liksom blommorna
från Hobby Fun: Florella.
Bladen är stansade med en die
från Crealies: Duo Dies CLDD37
 
 
Motivet är stansat med en spellbinderdie
och den gröna cardstocken bakom
med tillhötande scalloped die.
I hörnen har jag använt den hörnstans
som jag kallar "stjärtstansen"
och sen monterat de olika lagren
med distanskuddar.
 
 
Insidan fick textstämplar från InkyWings
(de kanske finns hos hÄnglar och Wings nu)
Den runta stämpeln kommer från Åsa.
Blommor från Prima - de måste ju
vara plattare inuti kortet.
Skrivytan är, som ofta hos mig,
ett utstansat hål.
 
 
Enkel baksida - och idag inget
matchande kuvert,
eftersom jag idag har använt spillpapper.
 
Ha en fin vecka i blåsvädret - här är vinden kall
men solen varm ;-)
Idag gjorde vi en utflykt till Högbo
för att få en ny promenadmiljö.
Det känns lite skönt i dessa isoleringens tidevarv.
 
Var rädd om dig!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, denna stämpeln är en av mina favorit-baby-stämplar från MoManning. Har med köpt den =) Fint kort, roligt med fler barn till världen. Underbart! Kram

Svar: Ja, visst är den underbar - en av mina favoritbabys!! Roligt att bli gudmormor - d v s vår guddotter är mamman.Kram! <3
MormorMargareta

2020-04-02 @ 20:43:20
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0