7 maj -20 Kryakort....

.... är ju speciellt aktuellt
i dessa Coronatider, eller hur?!
Den som ska få det här kortet
har i alla fall inte drabbats av covid-19
men det finns mycket annat man kan drabbas av.
 
 
En go varm halsduk och fina blommor
hjälper nog att få min vän
att känna sig lite bättre hoppas jag.
Det söta motivet kommer från Pernilla Nilssons hand.
Hon har massor med fina digisar - klicka på länken
så får du se själv!
 
 
 
Jag färglade med Distress Markers, som vanligt.
Stansade ut det med die från Nellie's Multi Frames 
och stack ut halsduken utnför dien
och så en ram med die från Cottage Cutz:
Nested stitched scalloped circle set.
Texten stansad med die från Cre Lies.
 
 
Blommor ur mina gömmor
och glitter med Sakurapennan
Gelly Roll clear star, precis som jag brukar,
liksom böjda vimpelflikar
och distanskuddar mellan papperslagren.
 
 
Insidan fick en ram som bara låg och väntade
på mitt scrapbord efter ett annat projekt,
spill alltså!! ;-)
Lite platta blommor, halvpärlor och bling.
 
 
Kuvertet
 
 
Enkel baksida
 
 
Kortet med sitt kuvert till sist,
redan på väg till min vän.
 
Var rädd om dig och de dina!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Sån otroligt söt liten stämpel och så fint du färglagt den. Söta blommor, ett superfint kort i sin helhet =) Kul när man får användning av spillet =) kram

Svar: Tack min rara vän!! Ja visst är Pernillas lilla digis helt underbar! Hoppas sjuklingen, som fått kortet också gillade det!!Att hitta spillbitar som passar är ju aldrig fel ;-)
Kram!! Stay safe!!
MormorMargareta

2020-05-15 @ 20:38:23
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0