15 november -20 Inget mönsterpapper....

.... på dagens kort här - så olikt mig!
 
 
Såg ett dieset, som jag inte kunde
låta bli att köpa: Border round magic ice crystal
från Craft Emotions.
Det är det jag använt här,
utstansat i mörkt blå cardstock.
 
Gjorde också en ganska bred ram
av den blå cardstocken
och monterade en kvadrat
av min gnistrande cardstock på den, 
sen den stora "iskristallen",
en gnistrande cirkel
och sen den lilla
med en gnistrande kristall i mitten.
 
 
Här sen du hur jag monterat de olika lagren 
med distanskuddar.
Vit färdigköpt kortbas.
Tyckte det inte behövdes mer.
 
 
Insidan fick den blå cardstocken
med en utstansad yta att sktiva i.
Använde en die från Nellie's Multi Frames.
God Jul-stämpeln är från
ett gammalt jultextset från Panduro.
 
Dekorerade med ett gnistrande silverband,
en utstansad snöstjärna
(Lindeman snow flake från Memory box)
och lite bling.
 
 
Baksidan.
Att den scalloped ramen runt namnetiketten
är stansad i den gnistrande cardstocken
syns knappt på fotot.
 
Ja det var allt för idag!
Coronan kryper allt närmre! Fy!!
Än mår vi bra - och vi är mycket försiktiga:
-håller avstånd
-tvättar händerna
-handlar bara tisdagkvällar 21-22
i vår lilla ICA - då är det oftast tomt...
 
Ha det bra och var rädd om dig!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Inte behövs det något mönsterpapper när man har en sån fin diecut =) Med ett mönsterpapper bakom hade den inte fått det fokus den förtjänar. Läckert med allt glitter =) kram

Svar: Precis vad jag tyckte - därför inget mönsterpapper här. Annars är jag ju förtjust i mönsterpapper. Den där glittriga cardstocken gillar jag - och är rädd om, för att ha lite kvar.... Minns ju inte var jag köpt den.Kram på dig!
MormorMargareta

2020-11-16 @ 19:51:12
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0