16 november -20 Mer julklappar...

.... finns på dagens kort.
 
 
En fin "baksida" på ett av Reprints blommiga julpapper
har jag använt idag
bakom den söta kotten.
Kotten är monterad på en hjärtecirkel
stansad med die från Spellbinders.
Vimplar av Reprints paketpapper
och ett par urklippta paket fick dekorera.
 
 
Här är pennorna jag färglagt kotten med
tillsammans med en vattenpensel.
 
 
 Med GOD JUL-die från Gummiapan
stansade jag två - en vit och en röd.
Metallhörn var det länge sen jag använde.
Distanskuddar däremot
använder jag ju varje dag
mellan de olika papperslagren.
 
 
Hjärttema på insidan också,
med ett hjärtformat hål som skrivyta
och en stansad hjärtkant längst upp.
 
Dekorerade med en minikotte med paket
och Åsas fina julpoststämpel.
 
Tror textstämpeln är från Reprint.
Den har bott länge hos mig...
 
 
Baksidan fick mera paket.
 
 
Struntar i bild på bara kuvertet idag
men här kommer som vanligt kort och kuvert.
 
Dagens gråväderspromenad i Högbo
gick i 12 graders värme!!
Det är inte klokt - den 16 november!!
Vi hade i alla fall tur
och slapp undan regnet.
Frisk luft och skogspromenader tror jag är jättebra
om man vill hålla coronan borta!
Det är tur vi har varann, Kjell och jag,
annars fick jag gå ensam vid min sida ;-)
 
Stay safe!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Vilken fin liten kotte som sitter på en sån fin hjärtecirkel. Som alltid färglägger du så vackert och dom utklippta paketen får fram riktig julkänsla. Kul att se metallhörn, allt går igen!
Kram Britt

Svar: Tack för besöket och dina rara ord! Ja visst är det lite kul med allt man har i sina gömmor, som inte används så ofta nu -det går verkligen mode i allt - även scrapbooking ;-) Jag har en liten drive just nu med att rota i gömmorna och använda - eller lägga i loppislådan (när nu den får komma med på träff igen).
Kram på dig! <3
MormorMargareta

2020-11-18 @ 09:08:38
Postat av: Maria

Åh, så fint och den hjärtcirkeln runt kotten var ju så underbar! Kottarna är ju jättesöta och den lilla på insidan var pricken över i:et på insidan. kram

Svar: Älskar mina kottar och tar gärna fram några ur samlingen - blir förstås glad när nån annan också gillar dem! <3Kram på dig och var rädd om dig i dessa coronatider!
MormorMargareta

2020-11-25 @ 21:48:17
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0