11 september -20 Gyllene blommor...

.... på dagens julkort.
 
 
En så härlig die från Precious Marieke
ger ju hela det här kortet.
Den heter Floral Frame PM 10134.
Tillsammans med God Jul 
stansat med die från Ka Boks (die 22)
fick det räcka tyckte jag.
 
 
Vit kortstomme, röd cardstock och guldpapper.
Inga distanskuddar idag
utan det utstansade fäst med bokbindarlim
och den röda cardstocken
med dubbelhäftande tejp från Biltema.
 
 
Till insidan embossade jag guldpapperet
med en embossingfolder med snöstjärnor.
En favoritjulstämpel ur mina gömmor
och så röd ram förstås.
 
 
På baksidan stansade jag en bit guldpapper
med en kantstans från Martha Stewart.
 
 
Rött köpekuvert till det här kortet.
 
Tänk, nu ligger jag på + med julkorten - men
har inte visat alla här än,
så vill du se fler får du komma åter!
Ha en fin helg!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

SMidig die som gör det snabbt att få till ett kort =) Fint! kram

Svar: Visst är den!! Kanske min räddning om jag inte hinner "i mål" ;-)Kram!
MormorMargareta

2020-10-08 @ 21:55:37
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0