3 september -20 I mina gömmor...

.... finns mycket "scrapgodis",
som ligger och väntar på att bli använt.
Nu, när jag ligger lite efter med julkorten,
har jag plockat fram en mapp
med fina utstansade motiv,
som jag fått av rara scrapvänner
för att hitta inspiration.
 
 
Här kommer det första kortet av dem
som blev till av detta.
Vem som gör den vackra dien med ljusen
vet jag inte - den har någon annan stansat åt mig.
Har glittrat runt lågorna
och runt papperskanterna
med älsklingspennan Sakura Gelly Roll clear star.
Den röda bakgrunden stansade jag
med en die frånSpellbinders: Gold Labels 4.
Röd kortstomme idag.
 
 
Glittrande stjärnor och silverhalvpärlor från Panduro
gör att det glittrar till lite.
Mönsterpapperet är ur ett gammalt julblock.
 
 
Insidan
 
 
Baksidan
 
 
Matchande kuvert blev det idag.
 
 
Ja, här är då kort och kuvert till slut.
 
Jiipii - är ikapp med julkorten nu!!!
Det kommer alltså fler här i bloggen vad det lider...
 
Nu känns det roligt att få börja göra andra kort
och återgå till "ett julkort i veckan"
till framåt slutet av oktober.
 
Nu mot återvinningen med en massa "skräp"!
Ha det gott!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg bakgrund till ljusen, och snygga stjärnor =) Härligt att du är ikapp, måste kännas skönt. Scrappa på! Snart dags för mig att börja fundera på hur många jag ska göra och börja lite smått på dem ;) kram

Svar: Tack - bra när man kan använda det man har i sina gömmor... Nu ligger jag t o m "före" med julkorten - härligt!!
Kram på dig!
MormorMargareta

2020-09-06 @ 20:30:51
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0