9 september -20 Spegelvänd musik....

.... eller åtminstone spegelvända notor
eller vad vi nu ska kalla det för.
 
 
G-klaven brukar ju vara i början
på ett notsystem eller hur??
Ett kusinbarn som det verkligen svänger om
fyller år idag och ska ju få ett kort förstås.
Han heter LUCHS på spotify,
om du vill lyssna på hans ljuva musik.
 
Ett mönsterpapper från Quick Quotes: Andrew Avenue
är vad jag använt idag - båda sidor.
Har stansat hörnen med "stjärtstansen"
och satt blå halvpärlor i hörnen.
 
 
Notsystemet i trä kommer från Wycinanka
och Grattis är stansat två gånger,
i blått och vitt med die från Gummiapan.
Sen limmade jag ihop de två
med en smula förskjutning
så det blev en vit skuggning.
 
 
Baksidan visar jag här
men insidan är privat denna gång.
 
 
Kuvertet fick bli blått på utsidan
och med det paislymönstrade inuti.
 
 
Ja här är kortet och kuvertet,
som bör vara framme hos Patrik nu.
Hoppas han har haft en fin dag!
 
Här har vi haft höstrusk.
Vaknade till regn och rusk
men det var ganska varmt ändå.
Fick en fin promenad och hann nästan hem
innan regnet började falla igen.
Gläder mig åt att knät tillåter
lite promenader i alla fall
men våra härliga långpromenader
får nog vänta ett tag till ;-)
 
Ha det gott och var rädd om dig!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt med musikkort, det måste han blivit glad för =) kram

Svar: Det vet jag att han blev - en härlig musiker!!Vi har flera såna i släkten och vänskapskretsen.
Tack för ditt besök här och rara ord!!
Kram!
MormorMargareta

2020-10-08 @ 21:58:15
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0