5 april -21 Snabbscrappat...

... kort visar jag idag.
Hittade foton från ett tillfälle
för ganska många år sen,
som jag ville skicka till en som då var med.
Måste ju ha ett kort till förstås,
men tiden var otroligt knapp.
 
 
Hittade det här fina fågelmotivet
på ett av papperen i min "samling"
och tyckte det passade bra
till den här killen.
 
Stansade ett runt hål i kortstommen
och satte motivet innanför.
Dekorerade endast med
några utstansade fjädrar
i matchande färger till motivet.
Dies från julkaledrar från
Rox respektive Skapat av.
 
Den blå ramen är ritad med
Distress Marker-penna 
med hjälp av linjal - snabbt och enkelt!
 
Kortstomme med kuvert
köpt hos Kristinas scrapbooking.
 
Datorn fick visst hicka
när vi kom till Björkebo.
Den har krånglat rejält!
Få se om det här funkar nu - håll tummarna!
 
Var rädd om dig och håll ut!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Hoppas det inte blev krångel. Det har varit några bilder som ställt till det för mej, har försökt lösa det men bara tillfälligt...Sött motiv. Gillar killen fåglar eller vart det bra så nu? Tycker det är fint så där.

Kraaam

Svar: Igår fungerade det - få se hur det går idag....Vill minnas att han gillade fåglar också - fast vet säkert att han fiskar en del och är naturintresserad. Hoppas att han gillade kortet. Fotona tror jag i alla fall att han blev glad över.
Tack för att du kikar in här hos mig och lämnar spår! Kram!!
MormorMargareta

2021-04-05 @ 22:33:56
Postat av: Eva

Så fint motiv och så fina fjädrar. De gillade jag. Får väl hålla utkik efter den dien.
ha det fint. Kram Eva

Svar: Tusen tack för rar kommentar. Tänker extra på dig när jag är här i Björkebo - den fina jordgubben som jag vann av dig för några år sen pryder nyckeln till "Åsas rum", där kortmakeriet finns.Kram på dig!
MormorMargareta

2021-04-06 @ 13:22:52
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Maria

Så fint att sätta motivet på insidan och de fina fjädrarna passade perfekt som dekoration =) kram

Svar: Ja det var ju lite bra att kunna använda motivet på det viset.Tack rara du som är så flitig att kommentera här!
Kram!
MormorMargareta

2021-04-16 @ 22:06:39
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0