22 december -21 Grattiskort....

... till min kusin, som fyller 84 år idag.
När vi var barn tyckte jag alltid
att det var så synd om henne,
som hade födelsedag mitt i julstöket.
Inget födelsedagskalas där....
 
Är alltid noga med att skicka
både födelsedagskort och julkort -
här kommer grattiskortet:
 
 
 
Den fina blomdigin har jag kvar
sen jag var med i Momas designteam.
Jag har färglagt med Distress Markers
och så glittrat med Spectrum Noirs penselpenna.
 
Det fina mönsterpapperet
har jag fått av en vän
och den lila cardstocken hör till det
som överlevde översvämningen.
Kanten runt kortet är stansad
med die från CC Design
och motivet med sin kant
med dies från Spellbinders.
 
 
Insidans lila kant är spillet från framsidans kant.
Blommor och blad är stansade och embossade
med punchar från Floral Punch.
De är också glittrade, som du ser.
 
Den fina texten är stämplad
med stämpel från Jess Ink.
 
 
Baksidan fick dekor
av den utstansade ovalen från insidan
under min namnetikett.
 
Hoppas att kortet hann fram...
Det är ju alltid extra trixigt så här före jul
och postnord har jag svårt att riktigt lita på ;-)
 
Nu börjar det bli klart inför julfirandet.
Det är tur, för mina krafter verkar vara
på upphällningen.
Vill helst sova - så det ska jag göra nu!
Kram och sov gott!
Ses imorgon kanske!

Kommentarer
Postat av: Maria

Va roligt att se att något av papprena kommer till användning =) Jättefint kort och snyggt med glittret. Fin blomstämpel. Kram

2022-01-03 @ 20:35:24
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0