31 december -21 Gott slut!

... ja, nytt år är det ju inte än....
Återkommer om det imorgon! ;-)
 
 
Fick ju så många kuvert
med spillbitar (ja, ibland hela 12"papper också!!)
när mina drunknat i "syndafloden".
Här är ett typiskt spillpapperskort
à la MormorMargareta: Vimplar och ett moriv
från en av spillbitarna.
Kan ju bara inte låta bli!! ;-)
 
 
Samlade ihop spillbitar med glittrande effekt
eftersom det var så på biten med granarna.
(Du som varit här inne förut,
kanske känner igen granpapperet;
den fina flygande snögubben
fanns på samma spillbit.)
 
Eftersom det är ett spillpapperskort
kunde jag inte bygga så mycket på höjden
eftersom det måste få plats
i ett platt köpekuvert,
Lite distanskuddar använde jag ändå
och så fick vimpelflikarna en böj.
 
Tog upp det ljusblå i papperet
med bling och rosetten.
 
 
Insidan fick också vimplar
och Åsas fina julpoststämpel
samt en av mina gamla favoriter
av mina otaliga jultextstämplar.
 
 
Enkel baksida.
 
Ja det här var allt för detta år.
Tack för att du kikat in hos mig under året!
Det har varit extra roligt för mig
detta underliga coronaår,
när umgänge via datorn blivit än viktigare.
Välkommen åter 2022!
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

Återigen ett superfint kort. Tycker om att du även visar insida!
God fortsättning!

2022-01-01 @ 14:14:34
URL: http://enuffes.blogg.se
Postat av: Maria

Blev jättefint kortet och så bra att spillbitar kommer till användning =) kram

2022-01-03 @ 20:28:15
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0