17 februari -21 Försenat julkort v 6....

... kommer här.
Blev lite mycket annat förra veckan,
men nu är det klart.
 
 
En liten julnalle kommer här 
med julklappar på ett spillpapperskort.
Motivet och ramen bakom
är stansade med en Sizzix-die: 659967.
Den har ju konkava hörn
och jag stansade hörnen på mönsterpapperet
med en konkav hörnpunch
från EK-success.
 
De söta små paketen och god jul
är stansade med dies från Gummiapan.
Jag satte små spillpappersbitar
bakom de stansade paketen
och trimmade bort överflödigt papper
med en liten vass sax.
 
 
Distanskuddar mellan papperslagren
och under paketen förstås.
Satte röda halvpärlor i hörnen.
 
 
Insidan i lite samma stil.
Det utstansade God Jul har jag fått av en vän.
Okänt fabrikat på textstämpeln.
 
 
Enkel baksida.
Här syns det faktiskt bäst
att jag har glittrat med min älsklingspenna
Sakura Gelly Roll clear star
utmed mönsterpapperskanten.
Det har jag förstås gjort på hela kortet.
 
Inget matchande kuvert idag
eftersom jag gjort det av spillbitar.
 
Nu är denna dag också snart slut.
Hoppas du haft en fin dag!
Du är väl rädd om dig?
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Den nallen är ju bara så himla söt, perfekt att du är igång med julkorten redan till nästa jul =) kram

Svar: Tack - ja jag gillar ju de här nallarna - har några olika.Har ju dragit igång "ett julkort i veckan" även detta år. Få se om det håller....
Kram!
MormorMargareta

2021-02-20 @ 21:25:47
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0