1 november -21 Mera utmaningsalster...

... visar jag idag:
 
 
Tändsticksask
var en av utmaningarna.
En i guld och rött fixade jag till.
 
 
Chokladkort
var en annan.
Det har jag aldrig gjort förr,
så det krävde en del tankemöda
och planering.
En chokladkaka hade jag med mig
för att njuta nån bit av under dagen
men nu fick den bli
innehåll i chokladkortet istället.
 
Guld och blått använde jag här.
Har inte dekorerat insidan - det blev lite trångt,
får göra den liite större
vid nästa försök.
Plats för en hälsning
finns i alla fall under "locket".
Bandet med blomman håller ihop det hela
och går förstås att dra av.
 
Allt för idag - imorgon kommer nog ett grattiskort...
Kram - och sov gott! <3
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Va kul at prova göra något man inte gjort förut som en utmaning, chokladkortet ser jättefint ut! Guld är ju aldrig fel =) Tändsticksasken blev med jättefin. Kram

Svar: Ja, det var ju verkligen en utmaning med chokladkortet. Hade ingen annan "mall" än själva chokladkakan ;-)De fina papperen gjorde allt mycket till att det blev fint, eller hur?
Kram på dig! <3
MormorMargareta

2021-11-06 @ 10:47:33
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0