2 november -21 Liten kotte...

... med en massa paket
finns på dagens grattiskort.
 
 
En av mina scrapvänner,
som gillar blått, fyllde år sent i oktober.
Hon fick förstås ett kort - och paket.
 
Kanten är stansad med die från  Crea Nest Dies.
Hittade ett blått prickigt papper
efter mycket letande i mina gömmor
och ett med massor av paket,
så motivet fick bli kotte med paket.
Den är färglagd med Distress Markers
och vattenpensel
och sen utstansad med cirkeldie
från Nellie's multi frames.
Den blå kanten är stansad med cirkeldie
från Crea Nest Dies.
 
 
Monterade förstås med distanskuddar
som vanligt.
Blommor i hörnet med blad stansade
och embossade med mina nya punchar
från Floral Punch - jättebra.
Hittade pärlstrån - dem hade jag glömt - fina!
 
Grattisdie med bakgrund från Nellie Snellen
Shape Dies: Grattis SD 153.
 
 
Insidan fick också en liten kotte,
som kommer springande med paket.
 
Grattissiämpel från Jess Ink
och blommor och blad
stansade med Floral Punch.
 
Kanten är, som ofta hos mig, spillet
efter den kant jag stansade till framsidan.
 
 
Baksidan fick fler paket
och min namnetikett fick idag en kant
stansad med cirkel från Crea Nest Dies.
 
 
Här är kortet då med sitt kuvert.
(Tyckte inte det behövdes separat foto
på ett prickigt kuvert)
 
Tror min vän blev glad över sitt kort.
 
Ikväll har vi varit på konsert
för första gången på nästan två år.
Det var Lill Lindfors som var i Gävle
med en fin kvartett musiker - fantastiskt!
Men det kändes lite konstigt
med såå mycket folk på samma ställe...
Konserten var utsåld - alltså fullt konserthus.
 
Nu mot sängen!
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0