6 november -21 Vita nallar....

... är ett av mina barnbarns favoriter,
sen hon fick sin första vita snuttenalle på BB.
Hittade de här söta bland utstansade motiv
som jag fick av en vän. 
 
 
Tyckte de passade bra i den här snöiga "julnatten".
De fina utstansade snöstjärnorna
kommer från Penny Black: Snowflake trio.
 
 
Satte glittrande plaststjärnor bakom
de utstansade, glittrade med Stickles
och satte bling i mitten av både dem
och snöstjärnorna på papperet.
 
Sjärvklart är lagren monterade med  distanskuddar.
 
 
Mönsterpapperet räckte inte till insidan,
så där blev det bara blå cardstock.
Stansade skrivyta med liknande form som motivet
och stämplade julhälsning.
 
Ritade linje med vit penna på det blå
och blå Distress Marker utanför,
på den vita kortstommen.
 
Snöstjärnor och bling, som på framsidan.
 
 
Baksidan fick förstås dekor
av den utstansade biten från insidan
under min namnetikett.
 
Inget matchande kuvert idag,
eftersom papperet var en spillbit.
 
Nu börjar vi få lite vinterkyla,
efter den mycket varma
oktober - början av november.
Jag såg idag att en av mina klematis,
som tjurat hela sommaren
och varken växt eller blommat,
nu slog ut sin första blomma för året.
Unikt!!
 
Ha det gott och var rädd om dig!
Se upp för halka och använd reflexer!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Helt underbart kort med så himla söt bild. Jättefint! kram

Svar: Tack goa Maria! Kram på dig! <3
MormorMargareta

2021-11-19 @ 22:46:28
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0