23 augusti -22 Järnek ...

... på veckans julkort v 34.
Dök i mina julpappersgömmor
och hittade en fin spillbit med järneksmönster
och ett motiv som passade till.
 
 
Det gav ett enkelt julkort
tillsammans med mörkgrön cardstock,
vitt ritpapper och ett band med guldkant.
Knöt en rosett med hjälp av 
en matlagningsgaffel 
och dekorerade med halvpäslor i guld.
 
 
Distanskuddar mellan de olika papperslagren.
Till det här kortet har jag använt
färdigt set med kort och kuvert i off white.
 
 
Insidan med resten av mönsterpapperet
och en textstämpel från JessInk.
 
 
Baksidan fick en stjärnkant
stansad med en kantstans från 
Martha Stewart.
Idag använde jag min ovala namnetikett.
 
Slut för idag - tack för idag!
Må gott och var rädd om dig!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Väldigt fint kort och snyggt med bandet under motivbilden. Kram

2022-09-13 @ 21:35:49
URL: http://iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Skönt att se att du fann oss igen efter djupdyket bland spillpapper. Men du fann sannerligen fina "saker". Bedårande vackert!!!

2022-09-21 @ 14:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0