14 februari -22 Alla hjärtans dag...

... och ett Valentinkort,
som Åsa har fått idag.
 
 
Det fick bli ett "hjärtekort".
Åsa gillar turkos (som jag)
men också rosa, fast jag brukar oftast inte
kombinera dessa två färger.
Hittade en spillbit med rosor på turkos bakgrund,
som jag använde till hjärtat
och det fick bestämma resten.
 
Valde ett mönsterpapper i turkos
och rosa cardstock.
Stansade en fin kant i vitt
att sätta runt mönsterpapperet
med die från Crea Nest Lies.
 
Tyvärr har jag inte antecknat
varifrån dien med love kommer.
Jag stansade den i både vitt och rosa,
som du ser, och monterade
lite omlott så jag fick en vit "skugga".
 
Sen fick jag djupdyka i burken med rosor
för att få till ett matchande hörn.
 
Insidan får vara privat idag
och baksida gjorde jag ingen.
Åsa känner igen mina kort ändå!!
 
Hoppas du haft en fin Alla Hjärtans dag!
Här fick vi snö igen...
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, va fint! Rosa och turkos passar bra ihop, gjorde ett igår i den färgkombon =) Kan tänka mig att Åsa blev glad. kram

2022-02-20 @ 14:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0