6 februari -22 Grattis till en vän...

... kommer den här kaninen skuttande med.
Köpte den på facebook
för ett par veckor sen - såå söt!
 
 
 Färglagd med Distress Markers,
som vanligt, och urklippt.
Tyckte den passade bra på papperet
med alla paketen.
Det fanns måånga färger på det papperet!!
Valde att ta upp färgen i de röda paketen,
dels i kuvertet, dels i kanten runt.
 
Grattisstämpeln från Jess Ink
är utstansad med en cirkeldie
från Crea Nest Lies
och en cirkel från Memory Box
passade bra bakom.
 
 
Ett blomsterhörn med blommor i färg
med de röd-gula paketen
och några gröna blad fick också plats. 
 
Satte ett litet pärlhjärta på kuvertet
och tre likadana i kortets nederkant.
 
 
Insidan fick samma mönsterpapper
med en utstansad cirkel
för stämplad och skriven text.
Textstämplarna kommer från Jess Ink.
 
Hörnen på mönsterpapperet har jag stansat
med den hörnstans jag kallar "stjärtstansen",
precis som på framsidan
och dekorerat med halvpärlor.
 
 
 Den utstansade cirkeln fick dekorera baksidan
tillsammans med min namnetikett.
 
Det fina mönsterpapperet är en spillbit
(ganska stor dock - räckte till båda sidor!),
som jag fått av en scrapvän.
 
Det räckte dock inte till ett matchande kuvert,
så till det här kortet blev det kuvertet
som hörde till kortstommen.
Blev glad när jag hörde
att kortet kommit fram till min vän
nästan i tid, trots både min covid-19 
och Stockholmstripp.
 
Helt galet isigt på gator och trotoarer nu.
Fick lov att köpa nya dubbade skor
för att över huvud taget kunna promenera,
som ju är en av våra dagliga sysselsättningar.
Tråkigt vinterväder - vill hellre ha snö än is!!
 
Ha det bra! Gå försiktigt!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Britt

Underbart söt kanin med kuvert och härligt paket-papper! Ett kort som garanterat kommer att glädja mottagaren!
Kram Britt

2022-02-08 @ 08:12:22
Postat av: Ann-Marie

Ja du, jo det där med halka och promenader, i söndags ramlade jag så tokigt att det slutade med hjärnskakning, tack och lov lindrig, för tio år sen vart det värre. Så broddar behöver införskaffas eller skor med broddar.

Den där kaninen var förbannat söt, alltså. En liten sötnöt. Kortet likaså, vilken underbar raring att ha i min låda med dina underbara och fina kort (och Åsas också förstås).

kraaaam

2022-02-12 @ 21:00:09
Postat av: Maria

Men oj halleda så söt den kaninen är! Passar ju perfekt med paketpappret till den =) kram

2022-02-20 @ 14:54:53
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0