2 januari -22 Gott Nytt År!

Nyårshälsning till er
mina trogna bloggföljare
och kanske någon ny!
 
 
Guld och glitter tycker jag passar 
till ett nyårskort,
så jag letade i mina gömmor
efter papper och band till detta kort.
 
Dien till nyårshälsning 
kommer från Rox julkalender -21
och den fina med stjärnan
är ur Skapat av's guldkalender.
Jag monterade den på 
en riktigt glänsande guldstjärna
ur min enorma stjärnsamling
som Åsa kom med i en påse
från Dollar Store - ett fynd
som räcker livet ut!!
 
Mönsterpapperet kommer från 
ett 12"-block som Panduro hade
för läänge sen.
 
Nu önskar jag dig (och vi alla oss)
ett 2022 när pandemin släpper sitt grepp
och åtminstone blir lättare att leva med.
 
Längtar såå efter att få
- umgås som vanligt med familj och vänner
- gå på gudstjänster, konserter och teater 
- åka på scrapträffar
- åka kommunalt
- ta tåget till Stockholm
- kanske få resa till London....
 och så naturligtvis det viktigaste
- att vi får vara friska!
 
Kram och välkommen åter!

Kommentarer
Postat av: Britt

Jättefint glittrigt Nyårs-kort som ger en riktig festlig känsla. Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR med god hälsa och mkt scrappande.
Kram Britt

2022-01-03 @ 11:34:22
Postat av: Maria

God fortsättning! Kan aldrig bli fel med glitter och stjärnor på ett nyårskort =) Jättefint! kram

2022-01-03 @ 20:26:11
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0