14 juli -22 Jul i juli v 28...

... och en söt liten kotte
på väg att lägga sitt paket under granen.
 
 
Det här mönsterpapperet, som jag fått av en vän,
fick mig att leta fram just den här lilla kotten.
På stämpeln står den och tittar
upp mot stjärnorna
men de fick inte vara med här.
 
Den prickiga cirkeln är stansad ur en spillbit.
 
 
De söta hjärtana har jag fått
av en scrapvän i Gävle
och de små paketen i hörnet
är favoriter ur mina egna gömmor.
 
 
Jess Ink's fina julcirkel passade precis
i cirkelhålet efter framsidans cirkel,
så det blev bra insida.
 
En annan liten kotte med paket
fick plats i hörnet.
 
 
Paketpapperet räckte bra till baksidan.
 
Inget matchande kuvert då
till det här kortet,
eftersom det är ett spillpapperskort.
Kanhända det blir ett rött
när jag kommer hem till ALLA mina saker.
 
Just nu har jag INGA, för jag är ju i Ytterån.
Idag är det blåsigt, molnigt och kallt
så vi ska försöka hinna en promenad
i den fina naturen, före regnet,
som "utlovats".
 
Ha det gott!
Välkommen åter!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Britt

Underbart fint kort! Kottarna är såååå söta. Pappren är jättefina och man får riktig julkänsla mitt i sommaren. Jag beundrar dig för ett julkort i veckan. Själv höll jag ut med ett kort i veckan tills i april. Det kommer att straffa sig. Kram Britt

2022-07-15 @ 08:41:42
Postat av: Maria

Åh, så fint! Söta kottar och de små paketen är ju förtjusande 😊 kram

2022-07-15 @ 14:55:02
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0