15 juli -22 Kramkort....

... är ju alltid välkomna (tror jag).
En scrapvän som haft det lite jobbigt
fick det här för några dagar sen.
 
 
En fin randig spillbit i dovt rosa och grönt
kombinerade jag med grön cardstock.
Eftersom spillbiten var ganska smal
stansade jag mönsterkanter på cardstocken
med en die från Magnolia.
 
Kram stansad med die från Gummiapan
monterades på en grön cirkel
med vit scalloped kant bakom.
 
 
De fina swirlarna bakom blomman
(som kommer från Prima)
är stansade med die från en julkalender.
Lite bling och sen fick det vara färdigt ;-)
 
 
Insidan fick kant av ett spill
efter stansning för ett tidigare kort.
Samma mönsterpapper
med utstansad cirkel som skrivyta.
 
Textstämpel från Jess Ink
och så Åsas lilla runda i hörnet.
 
Blommor och blad stansade och embossade
med punchar från Flower Punch.
 
Hittade ett litet rosa hjärta på mitt fat
fär jag lägger "överblivna dekorationer".
 
 
Baksidan fick den cirkel
jag stansade ut i insidans papper
under min namnetikett.
 
Till det här kortet blev det
ett vanligt vitt köpekuvert,
eftersom det är ett spillpapperskort.
 
Nu är vi hemma i Björkebo igen
efter några härliga dagar
i Magnus fina stuga i Ytterån.
 
Vi har haft sol och regn och allt däremellan
och umgåtts och haft det mysigt.
 
Nu önskar jag dig en fin helg!
Kram till dig med!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Gillade verkligen detta kortet och de milda finns färgerna. Du har fått ihop helheten Så snyggt. Kram

2022-07-17 @ 20:01:54
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0