1 mars -22 Igår Mariadagen...

... och jag har två Marior i familjen:
Åsa Maria och Mikaela Maria.
Så klart att de fick namnsdagskort!!
Postnord lyckades leverera Mickans
till henne i Handen
precis på rätt dag - HURRA!!
 
 
 Stansade en fin kant med die från
Cherry Lynn: Horizon Square Boutique
Stacker Frames.
 
Grattisdien kommer från Rox
och alfabetet jag skrev Maria med
är från Tattered Lace: ACD 003 Alphabet.
 
 
 
 På namnskylten stansade jag hörnen
med den konkava hörnstansen
från ek-success
och satte hjärtmönstrade
pappersspetsar i kanterna.
 
Rosor ur mina gömmor och
blad stansade med dies från Wish
och skapat av's julkalender -20.
Det fina hjärtat har jag fått av en vän i USA.
Det är från Melissa Frances.
 
 
 Kuvertet blev jätteläckert
i det här papperet.
 
 
 Jag fick lite tidspress
för att hinna få kortet postat i torsdag
för att vara säker på
att det skulle komma fram rätt dag.
Därför blev insidan kanske enklare än vanligt.
 
Kanten är som vanligt spill
från stansningen av framsidans kant.
 
 
 Baksidan med dekor av samma spillbit
som jag använde till 
namnskylten på framsidan.
Det ser det inte ut som eftersom färgerna
skiljer sig mellan bilderna
men det är fotot som krånglar i färgåtergivning
och jag som inte lyckas fixa det.
 
 
Avslutar med kortet och kuvertet.
 
Slut i benen efter nästan 18000 steg idag
på asfalterade gator.
 
Sen härlig kväll med scrapgänget <3
 
Imorgon ska jag ta det lugnare.
 
Ha det gott! Var rädd om
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så fint kort och så söta pappersspetsar med hjärtan och vackra rosor. Riktigt vårigt kort =) kram

2022-03-16 @ 19:55:49
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0