14 mars -22 Matilda idag....

... Viktoria i lördags.
Tätt på given med Matildas namnsdagar.
 
 
Här kommer Matildakortet.
De söta fåglarna kommer från Pernilla Nilssons penna.
Det finns många fina digitala freebies
på hennes facebooksida.
 
De läckra mönsterpapperen kommer från
Quick Quotes Paper: By the Bay.
Älskar ju turkos, så de passar mi perfekt.
Här har jag matchat med roströd cardstock.
 
Snurrblomman i övre hörnet
har jag gjort själv men hjälp av
en die från Skapat av:s guldkalender.
Övriga blommor ur mina gömmor
och bladen stansade med die från Wish.
 
 
Monterade med  distanskuddar
mellan papperslagren som vanligt.
 
Grattis är stansat med die från Rox stamps.
 
 
Insidan fick skrivyta i form av utstansad cirkel.
Papperet är skarvat
och skarvarna dolde jag med blommorna,
som är stansade och embossade
med punchar från Floral Punch.
 
Saknar stämpel med namnsdagsgrattis ;-)
 
 
Baksidan med den utstansade cikeln som dekor.
Den fick en scalloped kant
precis som min namnetikett.
(Ser du skarven så papperet?
Det blev riktigt snyggt tycker jag.)
 
 
Dagens kuvert blev i det randiga papperet
och fick ingen egen bild.
Snyggt ihop med kortet blev det i alla fall tycker jag.
 
Nu väntar sängen - det ska bli skönt!
Hoppas John Blund kommer 
både till dig och mig!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka söta fåglar och så fint du färgat dem. Färgerna på blommor och fåglar går så fint ihop med pappret. Och hade du inte nämnt skarvarna på papperet så ser man det inte på cirkeln =) kram

2022-03-16 @ 19:23:39
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0