16 mars -22 Så tacksam...

... för alla generösa scrapvänner,
som skickat spillpapper
och ibland hela pappersblock,
sedan min egen spillpapperssamling drunknade
i översvämningen i augusti.
 
Förra veckan kom en hel pizzakartong
från en fb-kontakt jag aldrig träffat.
Jag vill förstås skicka nåt som tack
och med det ett tackkort.
 
 
Kortet är gjort med spillpapper
som jag fått av olika vänner,
bland annat den som får just det här kortet.
 
Textdien kommer från Gummiapan.
Finns flera ord - såå fina.
Vimplarna är av papper ur pizzakartongen
och dem har jag, som vanligt, klippt själv.
Fina blomman är från anonym påse
i mina gömmor.
De kanske "härstammar" från Helihak.
 
 
Insidan fick "en platt kram",
en textstämpel från Inky Wings
(kanske finns hos hÄnglar & Wings nu).
 
Lite papper fanns kvar
av dem jag använt på framsidan.
 
 
Baksidan - konstig färgåtergivning - fattar inte ;-)
 
Nu har kortet gått iväg till min generösa vän.
Hoppas hon får det och lite annat innan helgen!
 
Har använt en färdig kortstomme
med kuvert i A6 / C6 till det här kortet.
Köper dem hos Kristinas scrapbooking,
liksom de 15x15 cm-kort jag oftast använder.
Just de här är offwhite.
 
Trött i benen efter lång promenad idag,
men njöt såå av skönt vårlikt väder.
Ha det gott!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så fint kort du gjort, vackra papper =) kram

Svar: Tack!! Lätt att göra kort med så fina papper!!Kram!!
MormorMargareta

2022-03-29 @ 21:08:10
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0