20 maj -22 Julkort vecka 20

Vi är ju i Björkebo nu
och jag packade lite slarvigt
när vi for hit.
Jag har ju en hel del scrapgrejor här också
men glömde denna gång minna ZIG-pennor.
Därför fick akvarellådan komma fram.
Är lite ringrostig med den känner jag
men ett julkort blev det i alla fall.
 
 
Några gamla julpapper fanns i Björkebo
och så fick jag en hög spillbitar av en vän
när jag var med på Bollnäsgängets
lilla veckoträff i onsdags kväll.
 
Så här blev kortet
med en liten söt julhÄngel,
som låg här och väntade.
 
 
Monterade förstås med distanskuddar
mellan de olika papperslagren.
 
 
Jultextstämplar glömde jag också
så jag fick skriva själv inuti kortet.
 
Som oftast har jag stansat
ett hål för skrivyta i mönsterpapperet.
En bit av spillbiten, som också
var med på framsidan och röda bling,
som också fanns på framsidan
fick vara med även här.
 
 
Enkel bakida med min namnetikett.
 
Vi har haft härliga dagar här - sol och fint,
men vi lääängtar efter regn!!
Här är såå torrt!!!
 
Ha en fin helg!
Vi väntar hit Åsa - vilken lycka!!
Kram på dig!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh så fint med den hÄnglastämpeln. Ser fint färglagt ut, så takterna verkar sitta i 😊 kram

2022-05-24 @ 21:20:22
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0