31 maj -22 Sommar- och semesterkänsla...

... tyckte jag den här lilla "kotten" förmedlade.
 
 
Placerade "kotten" ute i det gröna.
Det fina bladmönstrade mönsterpapperet
är en spillbit jag fått av en vän.
 
De rosa kanterna är stansade med dies
från Crea Nest Lies XXL CL Nest.
Den lilla vimpeln som matchar
kommer från en julkalender.
 
 
 
En blomma som matchar "kottens" parasollblomma
fick plats i hörnet tillsammans med blad
stansade med en gammal Magnoliadie.
Jag har vikt bladen med hjälp
av en pincett.
 
Textstämpeln kommer från Inky Wings.
 
 
Insidan, med kant av framsidans spill,
fick en annan grönmönstrad spillbit
med en utstansad skrivyta.
 
Tectstämpeln minns jag inte var jag hittt,
fast nu är det en favorit i min samling.
 
Blommor stansade och embossade
i spillbitar med punchar från Floral Punch.
Bladdien kommer från Crea Lies Duo dies.
 
 
Enkel baksida.
 
Det var allt för idag - spillpapperskort så inget 
matchande kuvert.
 
NU har vi fått regnet!!
Oj så trädgården njuter!!
 
Ha det gott och njut av regnet du med ;-)
Det är bra med regnvatten
i både ansiktet och håret.
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket härligt somrigt kort med söta kotten. Fint med rosa färgen till de gröna nyanserna på kortets mönsterpapper. Kram

2022-06-07 @ 20:24:02
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0