26 november -22 Tackkort...

.... till goa Sussie, 
som "rattar" vår scrapträff på tisdagkvällar,
fick jag i uppgift att göra.
Det blev så här:
 
 
 Använde spillbitar i lila - grön färgskala
och matchande grön cardstock.
Använde de hjärtdies jag köpte
på loppisen på Bollnästräffen.
Det lila hjärtat körde jag
genom en pappersveckare.
Det var länge sen jag använde den - synd,
då den ju ger så fin struktur.
 
 
 Tack är stansat med die från Gummiapan
i både vitt och grönt.
 
I hörnet blommor stansade av spilbitar i lila
med punchar från Floral Punch,
som både stansar och embossar
och blad stansade med dito bladpunch.
 
Lila halvpärlor och bling förstås.
 
 
 Fotot av insidan blev lite suddigt - förlåt!
 
Blommorne i övre hörnet är stansade
med den lilla punchen "retroblomma".
Min gamla blev utsliten,
men Sussie hittade en ny åt mig
på Bollnäsloppisen - vilken lycka!!
 
 
När jag vände på kortet
för att dekorera baksidan,
upptäckte jag att den lila chalken
färgat av sig nedtill på kortstommen,
så då fick sätta namnetiketten över för att dolja.
Man får laga efter läge ;-)
 
Allt för idag!
Blogg.se har varit krångligt ett par dar,
så jag skyndar mig att avsluta
medan det verkar fungera.
Håller tummarna!!
 
Ha en fin första Advent!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0