16 oktober -22 Födelsedagsblomma...

... kommer den här lilla sötnosen med.
 
 
Både det söta "monstret" och cirkelstämpeln
kommer från samma set
från JessInk.
Kortet gjorde jag på Avestaträffen,
men har inte hunnit blogga det förrän nu.
 
Mönsterpapperet kommer från kitet vi fick
och hör till Maja Designs lilla höstblock.
 
Jag satte ett blomband nederst, som du ser,
och bling i mitten på varje blomma.
 
 
Hörnen är stansade med "stjärtstansen",
en av mina favoriter.
Alla lagren är monterade med distanskuddar.
 
 
Till insidan använde jag ett annat mönsterpapper
ur samma block som framsidans
och det vinröda cardstock,
som jag stansat ut scallpoed cirkel i
att sätta bakom motivet.
 
Även denna textstämpel
kommer från JessInk.
 
 
Baksidan med remsor av de båda mönsterpapperen
och min namnetikett.
 
Jag har just kommit hem ifrån scrapträffen i Bollnäs.
Oj så roligt vi har haft
och så mycket inspiration vi fått!
De har alltid så många roliga utmaningar:
ett helt "smörgåsbord" att välja från.
Tror aldrig jag gjort så många
(och faktiskt användbara) alster,
varav flera julkort, så det hjälper mig 
i julkortsspurten.
Behöver ju fler än "ett julkort i veckan" nu
några veckor fram till det
att julkorten ska skickas....
 
Vill du se vad jag gjort och gör
är du välkommen åter!!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt liten filur och fint mönsterpapper! SÅ fint kort. kram

2022-10-29 @ 22:21:12
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0