17 oktober -22 I svampskogen...

... rastar den här godingen sitt husdjur,
en nyckelpiga ;-).
 
 
Visst är det ett alldeles bedårande par!?!
De har kommit ur Pernilla Nilssons penna.
 
Det fina mönsterpapperet med svampar
kom från Magnolia för några år sen.
Har klappat det länge, men nu passade det så bra
att jag nändes klippa i det ;-) 
 
Stansade en kant med Craft Emotions Die
Open Squares Scalop XL
i cardstock i naturfärg.
Satte ett kantarellgult mönsterpapper
bakom så att jag fick en fin kant.
 
 
Runt motivet en kant stansad med 
die från Crea Nest Lies.
 
Dekorerade med utstansade höstlöv
och orange halvpärlor,
som också fick vara bär vid bladen.
 
Monterade som vanligt med distanskuddar
mellan papperslagren.
  
 
 
Insidan fick också höstlöv och samma kant.
 
Textstämpel ur höstset från YouDo.
 
 
 
Enkel baksida.
 
 
Idag använde jag kuvert från Kristinas
kort och kuvertpaket i naturfärg,
så jag buder på en bild på det också.
 
I helgen var vi ju i Bollnäs på scrapträff
Åsa och jag - tillsammans med många många fler.
Såå mysigt vi haft!!
Det blev en hel del kort gjorda,
de flesta med jultema,
så de kommer här framöver.
Vill du se så kika in igen!
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Britt

Helt underbart kort❤ tänk att ha en nyckelpiga som husdjur i koppel, så gulligt! Fint mönsterpapper med svampar och härliga höstfärger!
Kram Britt

2022-10-24 @ 20:14:25
Postat av: Maria

Härligt höstkort och kul stämpel med nyckelpiga i koppel =) kram

2022-10-29 @ 22:18:46
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0