26 september -22 Försenat julkort v 37

...  ska jag kanske skylla på postgången??
 
 
Hur som helst har jag varit slarvig med att blogga.
Det har hänt för mycket andra saker...
Nu kommer i alla fall ett julkort här i bloggen.
 
En liten kotte postade det just.
Tror att det kanske kommer från England....
Motivet stansade jag med
cirkelstans från Crea Nest Lies
när jag färglagt det med  ZIG Clean Color
real brush och vattenpensel.
 
Det söta mönsterpapperet med rödhakarna
kommer från Dove craft,
ett set som heter Little Red Robin.
Tyckte det passade bra
dels eftersom rödhaken är en "julfågel" i England
dels eftersom det sitter
en liten rödhake på brevlådan.
 
 
Satte dit ett par tags
stansade med en die jag fått av Åsa.
 
Kanten bakom mönsterpapperet
är stansad med Cherry Lynn Stackers Nets Die.
 
God Jul-dien kommer från Gummiapan.
 
Rött bulligt sidenhjärta i hörnet.
 
 
Spillet från framsidans kant
fick pryda insidan.
Eftersom papperets mönster är så fint
ville jag inte dekorera mer.
 
Textstämpel från Jess Ink.
 
 
Den utstansade cirkeln från insidan
fick pryda baksidan
bakom min namnetikett.
 
Nu lovar jag att sluta slarva med bloggen!
Välkommen åter alltså...
Kram!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Söt kotte och så vackert mönsterpapper! Placeringen av fåglarna på insidans papper blev ju helt perfekt =) kram

2022-10-08 @ 14:34:32
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0